wow het wordt nu echt serieus he.Wat jammer dat je weer (nog steeds) niet lekker was en juist dat gedeelte met Juan hebt moeten missen.Hij klinkt echt als een heel aardige man en wat leuk dat zijn vrouw er ook bij was.
Wat leuk idd om mee te maken een Mexicaans theater.en dans.Nog meegedaan haha?
Goed dat jullie met zijn allen zijn opgestapt bij die italiaan en fijn dat uiteindellijk toch weer gelukt is met iets "allerfree" voor jou.
Het gaat weer een heel enerverende dag worden voor jullie.Geniet ervan.
Beetje korte reactie vandaag. Ben vroeg opgestaan moet heleboel regelen vanochtend maar dat hoor je nog wel(app of thuis)
Dag schat,enjoy, en ik ben echt trots op je?/jullie. Echte ondernemers!
Wat leuk idd om mee te maken een Mexicaans theater.en dans.Nog meegedaan haha?
Goed dat jullie met zijn allen zijn opgestapt bij die italiaan en fijn dat uiteindellijk toch weer gelukt is met iets "allerfree" voor jou.
Het gaat weer een heel enerverende dag worden voor jullie.Geniet ervan.
Beetje korte reactie vandaag. Ben vroeg opgestaan moet heleboel regelen vanochtend maar dat hoor je nog wel(app of thuis)
Dag schat,enjoy, en ik ben echt trots op je?/jullie. Echte ondernemers!
buen dia ! te quiero xxxxxxxx