18 maart 2015

19 maart 2015 - Santiago de Querétaro, Mexico

Vandaag werden we wakker gemaakt door de schoonmaakster om 08.30 (nadat ik om 06.00 uur ging slapen haha). Ik had het bordje opgehangen maar die had blijkbaar 2 kanten; please clean my room and please don't. Dus hij hing verkeerd haha. Hierna waren we wakker & hebben we in bed gelegen tot laat daarna en steeds nog een beetje geslapen. Om 15.30 waren we op de universiteit voor de beurs. Het begon om 17.00 met een openingsspeech van verschillende docenten. Het was heel bijzonder dat alle landen vandaag bij elkaar waren met ieder z'n eigen product en bedrijf. Omdat we gisteravond al de duivenclub hier in Querétaro hadden bezocht waren er geen specifieke klanten voor ons vandaag op de beurs. We hebben vooral gewerkt aan ons netwerk en aan iedereen uitgelegd wat we doen. Dat we na Multi Mix ook nog allerlei andere producten willen gaan exporteren. Het leuke was dat veel leraren van andere scholen naar ons toe kwamen om te zeggen dat we het allemaal zo goed hebben geregeld & zelfstandig etc! Rond 20.00 uur werd de beurs afgesloten. We zijn toen snel met de taxi naar ons hotel gereden om ons om te kleden want om 21.00 werd iedereen verwacht in een ander hotel voor een drankje/ eten. Dit eten was niet echt geschikt en de rest vond het niet zo lekker dus zijn we nog laat naar een Italiaan gegaan! We waren pas om 0.00 uur weg uit het restaurant haha. Ik heb een pasta met LouLou gedeeld, anders wordt het nooit meer verteerd haha. Daarna hebben we bij het hotel van alle studenten gechillt & nu zijn we net terug bij het hotel. Het is nu 03.15. Morgenochtend vertrekken we weer richting Mexico city. Onze taxi is er om 11.00. Daarvoor hebben we nog een meeting met Juan om 09.30 en daarvoor moet ik m'n koffer nog even snel inpakken hihi. Ik ga dus snel slapen want morgen weer vroeg op !

Hasta mañana,

Rochelle

1. Marian:
    19 maart 2015
    Haha jij hebt wat met die bordjes in een hotel he? En het is juist zo handig als je het juiste bericht ophangt! Leuk die beurs en de fotos die je er al van stuurde. Vooral die van Loulou en jou allebei in mooi jurje en hakken en op de achtergrond al die vlaggen. weer een nurttige dag maar ook een gezellige en een lange haha.
    ik ga zondagavond niet italiaans koken heb ik al bedacht maar lekker hollands denk ik.
    Ja en dan morgen ( staks) weer lange rit voor de boeg. En afscheid van Juan. Hebben jullie nog iets bedacht om hem te bedanken?
    Tim stapt net binnen van Max wegbrengen Naar Schiphol Hij beseft het nog niet helemaal.
    suc6 met alles xxxxx
  2. Remco:
    19 maart 2015
    Lekker dagje nog gehad zag ik. Beetje kort geslapen maar daar kon de schoonmaakster niks aan doen begrijp ik. Nog veel plezier vandaag en tot zondag!