22 maart 2015

23 maart 2015 - Mexico-stad, Mexico

Dit is mijn laatste blog van deze reis! Ik was inderdaad vannacht 'ff' de aardbeving vergeten. Ik maak zoveel mee op een dag dat ik soms niet alles opschrijf haha. En gezien het tijdstip.. Haha. De aardbeving was apart. Lou en ik waren net van kamer gewisseld naar de vijfde verdieping. Wij waren toen net in de hotelkamer en hoorde de deur slaan en het bed kraken. Verder niks van gedacht. Beneden ging echter alles alle kanten op. Iedereen stond dus buiten maar wij nog niet! Marcel heeft mij toen gebeld en ge appt dat we gelijk naar buiten moesten komen. Konden nergens een trap vinden dus was best eng! Uiteindelijk buiten was het al rustiger maar ben nu toch weer getuige van een aardbeving haha. Vanmorgen zijn we om 13.00 uitgecheckt bij het hotel. Onze koffers hebben we daar laten staan. We zijn naar het centrum gegaan en hebben daar ontbeten/ gelunched met lekkere dingen van die grote bakker. Daar in het park gezeten enso. Daarna hebben we een taxi genomen naar Roma om daar nog avond te eten bij die goede Italiaan. Vanaf daar zijn we een stuk terug gelopen naar het hotel en heb ik Lou nog geholpen met snel souvenirs uitzoeken. Om 19.00 namen we de taxi naar de airport. We hebben onwijs lang moeten wachten voor de bagage drop off, zolang dat we moesten rennen voor het boarden. Vervolgens hadden we drie kwartier vertraging in het vliegtuig. De reis was best heavy, ik kon echt niet slapen (ondanks m'n slaappil). Dus ik dacht ik ga lekker films kijken maar alleen mijn schermpje deed t niet. Dus toen ben ik maar met muziek gaan relaxen en uiteindelijk de trappen in het vliegtuig op en af gaan rennen haha. Nu zijn we 'gewoon' weer thuis! Ik kijk zo goed terug op dit hele avontuur. We hebben zoveel geleerd en ook veel lol gehad samen. We hebben een enorme kans voor ons liggen, die nog alle kanten op kan gaan. Daarnaast ben ik toch wel stiekem een beetje verliefd geworden op México, wat betekend dat ik in september weer terugkeer! Ik ben benieuwd welk bedrijf het uiteindelijk gaat worden. Ik weet in ieder geval dat ik een enorme persoonlijke groei heb doorgemaakt de afgelopen tijd en dat tijdens die stage alleen nog maar meer gaat groeien. Ik ben trots op wat we tot nu toe met z'n allen hebben bereikt. We hebben lastige momenten gehad onderling, logisch als je 5 'onbekenden' met elkaar op stap stuurt voor 15 dagen. Ik ben blij dat ik elke dag (op welk tijdstip dan ook) m'n blog heb bijgehouden. Anders zou ik het niet allemaal onthouden. Superveel meegemaakt in 2 weken! Ik ga nu maar afronden, ik wil iedereen die mijn gezellige blog heeft bijgehouden 'bedanken' voor het lezen haha. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en zo een beetje mee konden leven!

Hasta luego (maybe)

Kus Rochelle.